szombat, május 17, 2008

Újra itt. Vettem 2 üveg sört és behűtöttem a lancknét-képes söröskrigliket is. :-) Zsuzsi ugyan üvegpohárból issza, nekem jobban tetszik ez. Apukámtól örököltem, ő folyton forró teát ivott ezekből - erre és soha nem leszek hajlandó. És mind képen látható sört megittam, 8 után hazaérve. ;-) (Ági nem röhög!)

Ugyanis 7 óra előtt 14 perccel jutott eszébe Matyinak, hogy hétkor a kultúrházban (Szilasligeti Közösségi Ház) éppen Kövi Szabolcs fúvóskoncertje kezdődik - így hát elrohantunk meghallgatni. Beszámoló holnap.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt meghívásnak vegyem?
Mert akkor már utazom is! :D

Névtelen írta...

Még szerencse, hogy mégsem utaztam.
Ott álltam volna árván,ti meg koncerten vagytok.
Szomjan haltam volna,ami borzasztó halál! :D

Zak írta...

Kedves Sévold, remélhetőleg ami késik, nem múlik :-) majdcsak összehozunk előbbutóbb egy közös sörözést... :-)