vasárnap, június 22, 2008



Ez meg itt a Zsiga a hajdúszoboszlói strand előtt. Mobillal fotóztam (ha nem jött volna rá valaki) és reggel kilenckor még vidám, lelkes és kipihent volt. :-) Délután 5 körül jókedvű, kevésbé lelkes és nagyon fáradt volt; valamint szomorú, hogy csak 2 napig strandolhatott... :-)

Nakérem. Péntek este asszem fogyasztási rekordot döntöttem az (amúgy totál beteg motorhangú) Colttal, ennél csak akkor jön ki kisebb átlag , ha a garázsban áll a kocsi. :) Túrkeve-Hajdúszoboszló távon a tripcomputer szerint 4.8 l/100km (
anglománok kedvéért 49 mpg :P ) átlaggal ment. Optimális körülmények között: 3 óra állás után még nem teljesen kihűlt motor, jó kemény gumik, 21-22 fokos levegő, éjjel 11 után, jó minőségű, forgalom- és piroslámpamentes utakon max. 95 km/h sebesség. Annyi a csalás, hogy az egyórás útnak még a fele előtt beálltam egy szép stabil 90-el haladó kamion mögé kb. másfél-két kamiontávolságnyira. Szerintem ez még bőven az a zóna, ahol az a nagy dög turbulenciákat kelt, tehát kvázi az ő szélárnyékában jöttem. Pedig nem direkt volt; évente egyszer járok arra, sötétben meg szinte sosem, hóttfáradtan, hátul az alvó gyerekekkel felesleges lett volna sietni. Anyway, a közelgő 50 ezres átlaga továbbra is 7.3 (32 mpg), szóval ez egy jó eredmény a "fedélzeti számítógép" pontatlansága és a nem teljesen életszerű körülmények ellenére is.

Nincsenek megjegyzések: