szerda, december 13, 2006

Még valami.

Ezek a képek kimondottan Sévold kedvéért. ;-) Sokkal szebb kerek mûszereket lát, és keveseb biszbaszt kell kezelnie, mint ezek, úgyhogy ne bánkódjon. ;-)

Ha valaki nem vágná rá kapásból, hogy az a barna izé ott a T-72 tornya mögött az a harckocsi légôszûrôbetétje, netán legyintene rá, akkor elmondom, hogy ketten emelték ki a helyérôl, izomból. ehhez képest egy Fiatban levegôszurôt cserélni tiszta hawaii lesz. ;-)

Na még egy jutott eszembe, ez nagyon megmaradt. A cseh gyártmányú T-72 vezetôi búvónyílás-fedele nem akart lecsukódni. Befordult a helye fölé, de lesüllyedni már nem akart a keretébe. Hidraulika mozgatja, mert a jó ég tudja, hány mázsa az a páncélajtó. Megoldás megszületett pár perc alatt - jól megtermett katona ugrált rajta két lábbal. :-) Helyére került és onnantól prímán mûködött. Virágh ôrn. mesélte akkor, hogy pár hónappal korábban vmi. jenki-magyar hadgyakorlaton vettek részt, ahová M1A1 Abramsot küldtek. Minden rendben is zajlott, egészen a második nap reggeléig, amikoris az M1 számítógépe úgy döntött, hogy márpedig ô nem nyitja ki a tankot senkinek. Próbálkoztak vele egy darabig az amcsik, aztán feladták, mert ugye egy harckocsit azért nem olyan egyszerû feltörni. :-) Végül Taszárról küldtek helikopterrel egy számítógépes fószert, aki az Abramsra kötött laptoppal röpke fél óra alatt kinyitotta a búvónyílást. :-)

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom hol tanultad, de megnézném azt a T-72-est amelyik búvónyílása hidraulikus lenne!

    VálaszTörlés