vasárnap, október 29, 2006

Megvolt a polgármester-választás...

...és (nem meglepô módon) megint Franka Tibor lett a gyôztes. Hát mit mondjak, nem örülök. Mondhatni, kurvára pesszimista vagyok. Az egyetlen reményem, hogy pontosan ugyanannyit nem fogunk érezni a jelenlétébôl, mint amennyire a köcsög Bók regnálásából sem érzékeltünk túl sokat, a stagnáláson kívül. És hát inkább a langymeleg, biztonságos stagnalás, mint hogy Dr. Martens és Lonsdale grófjának lángszavú találkahelye legyen Kerepes. Frankának nem gratulálok, pozitív érdeme (a stratégiailag fontos temetôkerítésen kívül) nincs - de választóinak gratulálok, bebizonyították azt a tézist, hogy egy nagyszájú juhász meg az arrogáns pulija könnyebben tereli a birkákat (mondom BIRKÁK!), mint a gondolkodó számvevô. Kíváncsi vagyok, hogy 2-3 év múlva lesz e annyi józanság a szemellenzôs jobberekben, hogy belássák a pofáraesést, vagy még akkor is mantrázni fogják, hogy a szélsôjobbnál szebb nem is történhetett Kerepessel. Ha meg tévedtem és Franka egy zseni, aki addigra gatyába rázta a falut, akkor bocs, tévedtem... (A cinikus-gunyoros szmájli hogy néz ki?)

Rózsás Erika meg szerintem azzal tenné a legjobbat magának meg a Szilasligetért Egyesületnek, ha lemondana a képviselôi mandátumáról, mert szerintem halálra fogja szekálni a Franka.

Politika itt legközelebb 2 hét múlva. :)

Nincsenek megjegyzések: