szerda, október 18, 2006

Közlekedtem.

Kocsival. Bár ne tettem volna, csak elfáradtam az elmúlt három nap autózásai során. Semmivel nem haladtam gyorsabban, mintha tömegközlekedtem volna. Mindenütt sokan vannak, úitfelbontás, köcsög módon parkoló autók, szinkronizálatlan lámpák, tolakodók fontos emberek. A HÉV-bôl csak röhögnék rajtuk. Így rajtam röhögtek.
A Kerepesi tele volt, ezért kerülôutat választottam, a Füredi út fele mentem. Egész jól lehetett haladni, amíg sorompót nem kaptunk a Körvasút sornál. Néhány user lendületbôl megfordult és el valamerre - utólag tudom, hogy ôk voltak a tapasztaltak. :) Olyan 5-6 perc után kezdett gyanússá válni, hogy hol a vonat? és végre eszembe jutott leállítani a motort. Közben a biciklisták persze szép kényelmesen (hozzáteszem: teljes biztonságban) kerekeztek át a síneken, a csukott félsorompók között. Újabb 5 perc elteltével méltóságteljes lassúsággal, 22,7 km/h sebességgel átgördült elöttünk 1 darab szóló V63 mozdony és már mehettünk is. Hát marha sok értelme volt 10+ percre lecsukni a sorompót és feltartani az Örsrôl kimenô forgalmas utat. Aztán csodálkoznak, amikor a lemming-hajlamúak megkerülik a félsorompokat, mondván úgyse jön semmi. És úgy látszik, általában tényleg nem jön semmi.

Aztán következô kedvenc helyem, a Szlovák útról balra leforduló Lucernás utca, ahol a Cica utcán át lehet Csömör felé menekülni. Ha kicsit hosszabb a sor, akkor sok user úgy gondolja, hogy lehet a forgalommal szemben is közlekedni párszáz métert - és meg is teszik. Ma is volt több, csak ezt az egyet tudtam jól lefotózni. Opel Asztmás a Wallis céges kocsijával. És ô még a normálisabb hülyék közé tartozott, mert legalább lement az a szembesáv aszfaltjáról a túloldal poros padkájára, amikor már nem akadályozta a járdaszegély vagy mittudoménmi. Cirka 1 perc múlva utolértem, olyan tetû módon közlekedett végig, mintha egy 90 éves félvak nénike lett volna. Ideírom büdös bunkója rendszámát, ha nem látszana elég jól a fotókon: KIK-796

Na ennyi mára. Nyaff.


Nincsenek megjegyzések: