hétfő, április 27, 2009

Újra itt. Máma nincs post. Hétvégén a szokott Bp.-Kecskemét-Velence-Bp. kört futottam meg, hazafele 5.3 literes átlagfogyasztással. Ennyi. Ja, majd délután fotózok, hogy sikerült e eltakarítani a kocsmát az ígéreteknek megfelelő mértékben.

Update #1 Fotóztam párat, de nem érdemes kitenni, mert effektíve semmi nem változott. Egy helyről eltüntették a kocsmasátrat. Persze nem az ígért 16 hely, csak 6-7 van ott, az is csak délután négyig, mert ugye kurvannyát az összes egyetemi dolgozónak, ha be akar jönni a munkahelyére - lényeg, hogy a kocsma zavartalanul üzemelhessen. Másik fotón tán látszik a nyílt grill, ahol sütik a kóóbászt, és kizárólag azért, mivel az nehéz kaja, legalább tízféle ütősebb piát kapni hozzá a nagyobbik sátorban.



Eddig legalább azon az oldalon nem volt kajaszag - most a Trefort kerti irodák is megkapják a magukét. Délelőtt kilenckor dummdumm-zenével nyitottak (OK, most nem szól semmi éppen), valamint kolega szerint, akinek az elsőn levő szobájából elég jó közvetlen rálátása van az eseményekre, olyan 10 óra körül elindult az "anyag" cserekereskedelme. Az igazsághoz tartozik, hogy én most fél kettőkor bő negyedórát hasaltam az ablakban, de semmi ilyesmit nem láttam; ettől függetlenül nincs okom kételkedni a szavában. Szóval - semmi meglepő, semmi váratlan, a Kar örül a saját farkának, hogy milyen csodálatos körülményeket biztosít a hallgatóknak; a Kipszer folytatja a pénzkitermelést és az oktatás visszaszorítását. Csak azt nem értem, hogy erre miért olyan büszke a Bölcsészkar....?

Anyway - én kérek elnézést.

Nincsenek megjegyzések: