péntek, április 24, 2009

Skand. folyt.

Újra itt. Bizonyítandó, hogy tényleg a skandináv konferencián voltam és nem csak a büfében tobzódtam a lazacos meg a füstöltmarhanyelves szendvicsek között (tegnap volt valami nagyon fincsi tojáskrémes is), beteszem ide Trisse Gejl dán írónő képét, aki meglepően fotogénnek bizonyult - viszont nagy szerepe volt abban, hogy megfájdult a fejem, mivel másfél órát szövegelt dánul a másfél órát svédül beszélő svéd írónő előtt. Persze egy büdös szót nem értettem egyikből sem, viszont meggyőződtem rola, hogy képtelenség skandinávul megtanulni :-) ergo nem is fogok vele próbálkozni. És ha valaki még egyszer azt meri nekem mondani, hogy ő nem szereti a németet, mert az egy ronda nyelv, akkor diszkréten megérdeklődöm tőle, hogy hallott e már dánokat beszélgetni. :)))



Állati nehéz ám beépített vakuval messziről fotózni :( már most nagyon hiányzik egy izmos rendszervaku - de hát azok olyan 60.000,- felett kezdődnek. Jó volna egy 70-200mm zoom is, mert amikor van elég fény, akkor nem kellene az alany arcába másznom ezzel a kis objektívvel.

Ezenkívül fene vigye az összes előadót, mert kivétel nélkül mind fekete ruhában volt a hófehér fal előtt- rohadt nehéz ám beállítani jól a fényt, főleg egy magamfajta béna, kezdő fotósnak...

Nincsenek megjegyzések: