szombat, március 08, 2008

Újra itt. Esik az eső, én megrögtön indulok Kecskemétre. Szerintem már vezeti is elfelejtettem... olyan régen autóztam. :-( Apropó eső: kíváncsi vagyok, lesz e ma itthon internet. :-)

update @ este: volt internet. Kecskeméten is, sikerült az új gépükkel a gondatlan hülye nagyon rendes szomszédjuk wifijére teljes sávszélességgel felkapcsolódni. :-) Kocsi szarul fogyasztott, 6.5 átlaggal értem haza. :-( pedig volt már ugyanezen a körön 5.7-5.8 is. Kilóméteróra ennyit csal:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne keseredj el.Az aqvaplaning (remélem jól írtam) miatt esőben mindíg több a fogyasztás és a km/h állás,különösen hosszú úton!

Zak írta...

Áh, nem az a baj... ez a kocsi mindig többet fogyasztott, mint amennyi elvárhtó lett volna. A Népítéletben (bár régen olvastam) sok ugyanilyen Colt tulajdonosa jó egy literrel kevesebb átlagfogyasztásról ír - na az az érték a normális. Ez a Colt valahogy egy félresikerült darab ilyen szempontból... :-(