péntek, március 14, 2008

brümmbrümm

Újra itt. Legyen valami kellemesebb téma is. :-) Egyik a megkapó, igazi "understatement"-et sugárzó stílusa, a másik ex-elvakultmitsubishirajongó mivoltom miatt. Elébb a briton: valamikor jó múltkor áradoztam az Aston Martin Vantage RS koncepcióról, hogy végre normális fékéket teszenk egy autó alá. Úgy tűnik, a szériagyártásra érett kivitel, a DBS is megtartja ezt a jó tulajdonságát:





És most tessék figyelni! Egy igazi brit sportkocsiban nem vesznek el a részletek sem. Kedvenc kütyüm: Nyeregtáska! :-)



Egyrészt a kivitel szép; tökéletesen megmunkált, gyönyörű színű, vastag, erőt sugárzó bőr. Másrészt a koncepció: a hátsó ülés helye úgyis használhatatlan, sokkal többet ér valami dizájnos és használhatónak is tűnő vacak. Eboy (advocatus diaboli :P ) persze rögtön feltette a kérdést, hogy mi a fenének a sok kis vacak táska meg zseb, és főleg minek két termosz, pedig nyilvánvaló! a.) esetben kávé és tea b.) esetben 1 termosz a drájvernek és
1 termosz a navigátornak. Középen az a hosszúkás, füles izé a.) esetben az összetekert térképlapoknak, ami túrázáshoz elengedhetetlen (spirálozott füzetekkel, mifenével úriember nem kezd) b.) esetben az összetekert plédnek, hogy legyen mit leteríteni a brit pázsitra, ha drájvernek kedve támad a navigátorra. :P az oldalt levő kistáska pedig nem lehet más, mint az autóskesztyű helye. Na jó, ez túlzás, ki a fene fog vágott bőr kesztűben egy ilyen, karbonszál-belsejű szinteversenyautót vezetni, de akkoris szép. :-)

(via motorauthority.com)

A másik, a mostanában sokat sztárolt és favorizált (és végre nem csak jó, hanem szép is) Mitsu EVO X tuningolt változatának első tesztje.
2008 Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-360 by HKS. Impozáns már a név is. :-)



Namost mégse írok erről :-( mert enyhe főnöki késztetésre meló jött közbe. Olvassátok el az eredeti cikket, itt van alább a link. És ha vki nagyon ráér, írja át magyarra helyettem. :-)

(via edmunds.com)

Nincsenek megjegyzések: