szerda, március 19, 2008

'99 Galant kombi

Újra itt. Tegnap megint autót vettünk, szokás szerint :) és egy relatív érdekes darabba ütköztem. '99 Mitsubishi Galant kombi, 2.4 motorral (ha jól látom, ráadásul GDI-moci) és kéziváltóval(!). Mindehhez gyári acélfelni és automata klíma... Nem is tudtam, hogy létezett ilyen kombinációban. Gondolom, valami svájci kivtel lehet, ott vol mindenféle furi darab. Tetszik. :) Kár, hogy nincs rá pénzem. :( Bár a fene tudja, nem nagyon vennék megint Mitsut, asszem....

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy lehet ilyet mondani, hogy nem vennél Mitsut? :-))

Zak írta...

Öööö... megérne egy külön, többhozzászólós postot, hogy miért is nem.... nem?

Névtelen írta...

Asszem erre én is kíváncsi lennék, és ha a végére értünk, akkor ugyan meséld el azt is mért piros autót vettél... :D

Zak írta...

Mert a feleségem autója és ő pirosat kért. :-) De te meg tudod e magyarázni a fehér autót rózsaszín virágszirmocskákkal....? :P

Névtelen írta...

Hát de már most izé, meg hogy is híjják.... olyan vagy azt hittem kettőnk titka marad :D
Lehet, hogy akkor nem is nálam volt az autóm, hanem kölcsönbe volt valami Eclipse miatt :D

Névtelen írta...

de. megérne, engem is érdekelne.
--
bcs

Zak írta...

Itt leírtam, egész röviden. :-)
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=77566941&t=9025701

Névtelen írta...

ok. így már értem. Nem célom, hogy vitatkozzak (van néhány dolog, ami a peremfeltételeidben nem tecc), csak kiváncsi voltam.
--
bcs