szerda, december 12, 2007

Újra itt. Nem bírok aludni. Felébredtem és eszembe jutott az egész nap, hogy mit szivatott az idióta GH, és ettől tisztára nyafi vagyok. Mivel sört nem találtam itthon (hehehe), pisztáciát eszek. Tudom, hogy két napig lelkifurdim lesz miatta, mert azt zabálom fel éppen, amit a gyerekeknek vettem nagy nehezen, de képtelen vagyok ellenállni - illetve hát muszáj vmit pótcselekedni. :-(

Viszont van új forgalmija a Coltank. 5 perc volt és 6.000,- Ft de legalább gyorsan és Zsuzsi elmondása szerint korrekt módon intézte az okmányiroda.

Ja, a tegnapi nap másik híre, amin felbosszantottam magamat: A Magyar Gárda vagy miatököm most éppen Kerepesen vonul fel állítólag, mert jaj és juj, és a templomban is ki van plakátolva, hogy fel kell vonulni. Fáklyákkal a cigánynegyedben. Jóhogy nem hosszú késekkel.

Ja meg még azt akarom elmesélni, hogy pont hétfőn írtam egy feljegyzést az Európa Intézetnek, többek között arról, hogy jó lenne pár UPS, mert tudtommal alul van méretezve az R5 erősáramú betáplálása, szerintem lesznek leállások, nem kéne megvárni - erre dél körül mi történik? Igen, 20 perces áramszünet, csak a vészüzemi világítás meg a strukturált hálózat megy. Csemegeként 10 perc után a riasztó összes terminálja elkezdetett sipítani az épületben, mert annak is alul van méretzve az szünetmentes tápja. :-) Villany vissza, mondják hogy az egész campus áramszünetelt, villamosművek machinált valamit. Ejnye, mondom magamban, nem a Kipszer cseszte el...? Végülis lehet, belefér ez is. Fél óra múlva jönnek a kollégák, hogy komplett első emeleten nincs villany, mikor lesz már? Ööööö.... :-) Bejelentem, nyugszom. Fél óra múlva megint bumm, sötét, 5 perc múlva vissza. Elsőn meg a második felén megint nem. Hívom a diszpécsert, hogy hát izé, sötétben macerás tanítani - még be se fejezem a mondatot, aszongya, hogy hát juj a villamosművek és az A épületen át van a betáp (megsúgom, az R5 felől is van egy 50 kilowattos), és hát a villamosművek és a kollégák már járják a campust NADE mert a villamosművek.... Közbevágtam, hogy mókuskám, ha az én irodámban van vellany, az alattam levő szinten meg nincs, akkor ahhoz a vellanyosműveknek már nem sok köze van. Hű, hát izé, hát ő nem tud micsinyáni. Ebben maradtunk, aztán egyszercsak mégis delej leend a derótokban.

Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy a kipszeres diszpécsereknek az az első, amit megtanítanak, hogy hogyan hárítsanak és hozzák mindenki tudomására, hogy a Kipszer soha semmiről nem tehet, mindig más a hülye? Másrészt megint látom, hogy pályát tévesztettem, nekem is kipszeresnek kellett volna állnom, hogy megmagyarázzam, miért is nem rajtunk múlik, akármiről is van szó. A mostani fizetésemért is frankón tudnám hárítani a felelősséget meg a munkát....

Nincsenek megjegyzések: