





Egyszerű, nem? :-) Szerintem tovább tartott nekik kitalálni, hogyan kerüljön le a kocsi, mint spaniferekkel ráfogatni az összekötő rácsokra, ráhurkolni a hátsó tengelyre a spárgákat, oszt' haddmenjen. "Meglepő" módon nem 'nóvaja mogyel', hanem egy régi, bevált UAZ 469, a keleti blokk igáslova. Nem tudok más szót használni rá, bármennyire is utálom a totalcar által divatba hozott "instant get" kifejezést, de ez... instant get. :-) A német UAZ-díler katalógusa itt (5.5 mega .pdf). Átnyálazva az tűnt fel, hogy egy 2.7 literes benzines üzemanyagtemetővel lehet csak rendelni az össze karosszériaváltozatot, ez pedig nem annyira az üzelti siker záloga Európában. Ruszkiknál nyilván ez a jó, mert ott relatív óccsó a nafta (~140 Ft, akárcsak a jenkiknél - mondjuk az iráni vagy türkmén 15 foritos benyához képest nagyságrendileg több) és nem dermed meg a szibériai télben sem, mint a dízelüzemanyag. Furi, mert a gyártó honlapjából az derül ki, hogy gyártják egy jó kis lengyel Andoria dízellel (2.4-es, 86 LE ) is. Gondolom, nem egy vadul túltöltött darab :-) , márpedig akkor minden valószínűség szerint egy lomha, de agyonverhetetlen vas lehet. Nekem speciel csak ezzel kéne.

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése