csütörtök, november 08, 2007

Munka

Dolgozom. Mármint perpillanat. Hát normális vagyok én? Ahelyett, hogy filmet néznék vagy alukálnék, azzal cseszem el az időt, hogy a 2 nappal ezelőtt elém rakott DUfU-t próbálom valami civilizált külalakba önteni, mert ha reggel nem kapja meg a nyomda, akkor nem lesz kinyomtatva a 17.-i konferenciára. Mondjuk a kutyának nem hiányozna ha nincs kinyomva, mert valszeg a kutya se olvassa és főleg a kutyának se hiányzik, hogy az amúgy is szűkös költségvetéséből az Intézet fizesse ezt a hülyeséget... Mért vagyok én ilyen birka, hogy kijavítom egy műszaki szerkesztésre alkalmatlan valaki munkáját ahelyett, hogy hagynám a vérbe, jelenjen meg rondán és szégyellje magát az a más....? :-(

Update 1 @ 22:46
Van itthon kaja, hozott a zanyukám. Megyek, eszem egy vajas zsömlét. Addig sem hallgatom a Dead Can Dance-ot. Tulajdonképpen egész idegesítő néha.

Update 2 @ 23:00
Ilyen lett a vajas zsömle (nekem nem zsemle):

Csalamádé is került rá, aus Wetschesch. Alatta egy Meleagris gallopavo elpusztult tetemének maradványaiból darálással trancsírozott, fehérjekicsapatott izé csoffad. Egész jó. De csak mert nincs itthon sajt. Miközben készült, megláttam a lekvárt a hűtőben, amiről Erich Kästner Május 35 című regénye ugrott be. Abban van valami szöveg, hogy Izé bácsi és Hogyhíjják szoktak maguknak főzni olyan reformkonyhásat, hogy sült csirke tejszínhabbal meg babfőzelékkel kevert tojásleves, aztán várják, hogy mikor lesznek rosszul - valami ilyesmi, nem emlékszem konkrétan. Gondoltam, megpróbálom, hogy mi lenne, ha a zsömle egyik fele csalamádés-husis lenne, a másik meg lekváros, aztán összeborítom. Végül lebeszéltem magamat róla, valszeg nem lenne senki túl vidám, ha éjfél körül végighánynám a lakást. Apropó Kästner. Idézek a DUfU egyik tanulmányából. Tudományos munka, figyelj. Aszongya:

" Didaktischer Kommentar: Erich Kästner (1899-1974) war ein deutscher Schriftsteller."

Wow. Érdemes a bölcsészkarra járni. :P

Update 23:32
Még csak a 80. oldalon járok, de már marhára unom. Találtam egy Diane Arkenstone-albumot, most azt hallgatom. Kellemes New Age jellegű háttérzene. Látszik, hogy erősen süllyed a színvonalam, máskor ilyenkor rendes smooth jazz vagy későreneszánsz táncok van a fülemben.

Update 00:20
Most volt 2 lájtosabb cikk, amiben kevesebb javítanivaló akadt, így máris a 105. oldalon járok. Tiszta merő egy sikerélmény ez az éjjel. Boszorkányok órája van. Vagy volt. Kb. Vagy a vámpíroké? Mindegy. Ilyesmi....


Update 01:02
Na elég volt. Még egy cikk van hátra, meg az apróságok, kolofon, tartalomjegyzék, mifene. Emiatt az utolsó cikk miatt Viktor (nem a Viktor a Takarító, hanem Viktor a Nyomdász) lesz ideges, mert tele van halvány tónusú színes képekkel, amit szürkében kellene visszaadni majd. Cikkszerzőkkel vagy nem sikerült közölni, hogy nem kéne színes illusztrációkat gyártani a műveikbe, mert senki nem fogja a színes nyomás költségeit felvállalni; vagy fogalmuk sincs róla, hogy egyáltalán létezik ilyen probléma; vagy esetleg tudják, de szarnak rá, mondván szívjon vele a műszaki szerkesztő.

Gudnájt.

Update 07:30
Guddéj... Nem bírtam ötkor felkelni. Elszoktam az éjszakázástól. Már csak 1 cikk van és az átolvasás. Ismét szép skót felföldi időjárás van, tiszta, hűvös levegő, szinte harapni lehet. Ahogy kiszagoltam a házból, egy cseppet se lepett volna meg, ha skót dudák hangját hozta volna valahonnét a szél. :-)

Update 09:00
Kész. Töltöm fel FTP-vel a nyomdának, és már megy is montírba ma délelőtt. A komplett DUfU-szerkesztőség pedig jön nekem sok mogyoróscsokival. Így is maradt benne pár hiba illetve nem szép tipográfia, de 2 nap alatt mit várnak...?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na már most!

Ha nem javítod ki, vagy hagyod hogy ne jelenjen meg,neked lenne lelkiismeret furdelásod,más elcseszett munkája miatt!
Még akkor is ha tudod,hogy a kutya sem olvassa!

Na ez a 22-es csapdálya!

Üdv. Sévold