szerda, november 28, 2007

Acer AL2216W

Újra itt. Végül csak hozzám került a 22" TFT, bár nem nagyon vágytam rá. Így használat közben sem vagyok elájulva tőle... annyira széles, hogy ha a közepét nézem, akkor a két szélén már kezdődik a TFT betekintési szöge miatt egy tónusváltás. A betekintési szög végig azonos mind a 47 centi szélességen, én viszont nem lineárisan látok. Nagy előnye azonban, hogy az InDesign-ban valós méretben elfér két A4 egymás mellett. Nem mintha mostanában A4 méretű újságot kellene terveznem... :-( Mindenesetre impozáns, de otthonra nem kéne.






2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most nyílik csütörtökön Aldi a Kerepesi úton, 29.990-ért lesz ez a monitor, jellemző, hogy "kb. 56 cm képernyőátló"-val hirdeti, számolgattam, hogy a 22" nem lehet annyi, most Te megerősítetted, hogy csak 47 cm. Képesek ekkorát hazudni.
Üdv.
iqss

Szabó Z. János írta...

Na pillanat. Én 47 centi szélességet írtam, nem átlót. Teesék kiszámolni: Ha 47 cm széles, 30 cm magas, akkor mennyi az átló? :) 56 cm.