péntek, június 22, 2007

Vihar odébb

Zivatargóc vonult át ma is az ország északi részén. A tegnap estivel ellentétben mi nem kaptunk belőle semmit, csak a villámok fénye látszott.


Elrohantam fotózni a dombtetőre, hátha onnét kis szerencsével elkapok néhány lecsapó villámot. Persze nem jött össze. Nem csak azért, mert béna vagyok :) hanem mert messze volt, direktben egy kisülést se láttam, csak a felhők mögötti visszfényt. Másrészt egyre jobban bosszant, hogy képtelen vagyok ezzel a fél-kézi élességállítással igazán éles fotókat lőni. Sehogy nem sikerül... :-( Harmadrészt meg a könnyű túrista-tripódot annyira löködte a szél, hogy folyton bemozdult a felvétel. Lehet, hogy nyárra le kéne nyúlnom Tomi egyik 10 kilós Saba állványát...

A nem annyira borzalmasokból közlök alább hármat. Ez a felhősáv széle, ennyi érintett bennünket. Újpest,Káposztásmegyer fényei középen.


Ez ugyanaz, más motívum nem lévén, középen egy Colttal. :)


Ez ugyanazon pozícióból észak-kelet felé fordulva egy kis felhőfal, vagy nemtom mi a pontos neve, remélem valaki hozzáértőbb majd megteszi, hogy beírja, minekhíjják. :) A torony a PGSM Hungaroring feletti bázisállomása, szemben a dombtetőn, kereken 2 km légvonalban, a gyertyánosi kilátó van. Lehet, oda kellett volna mennem... Nivával el is mentem volna. ;) Nem ismerem az utat, sötétben utcai autóval különben sem mernék oda felmenni. Kocsival utoljára Pajeroval voltam ott fent.




Nincsenek megjegyzések: