vasárnap, június 10, 2007

Hétvége

Szóval Hajdúszoboszlón jártunk hétvégén, Túrkeve érintésével. Szoboszlóról nem sok mondanivalóm van, mert én mint virtuális térben létező ember, csak kívülről láttam a fürdőt. tudom, mindenki hülyének néz, engem valahogy sose kötött le. Elég az a tudat, hogy a gyerekek élvezik, én meg egy csomó pénzért úgyis csak vacakul érezném magamat ott bent.

Kis fotó-dájöri:


Zsigát elvitte lovagolni Andris. Gyerekben semmi félelemérzet nincs, csak a ló méretét respektálta - felülve a hátára már ő volt a király. Élvezte, az a lényeg, nem akart leszállni a lóról. Naja, fene gondolta, hogy másfél-kétmilliót ér egy ilyen állat...


Hazaérés után lelkesen segített volna a lovakat rendberakni, de végül megelégedett a szupervízióval.


Mindenki azon röhögött, hogy pont úgy ül ott az istálló előtti kispadon, mint az Indul a bakterházból Bendegúz. Tulajdonképpen ha jobban meggondolom, némi párhuzamot valóba lehet Zsiga, Bendegúz és Hacker Bandi között vonni... :-)


Matyival időközben pöti malőr történt: nekiugrott a kutya. Matyi régebben félt a kutyáktól, még a mi végtelenül jóindulatú, de idióta és ugrálós Bundás kutyánktól is. Mostanra Borzas tacsival megbarátkozott, nincs benne félsz. Szép nyugodtan odament Szisszi (gondolom Sissynek kéne írni, de nem áll rá a kezem) kutyához, hogy megsimogassa. Puli lévén ember meg nem mondja, hogy melyik az eleje meg a hátulja, az alvó kutya meg csak az érintést érezhette és odakapott. Szerencséjének köszönheti Matyi, no meg a jó reflexeinek, hogy ennyivel megúszta, sokkal csúnyább is lehetett volna... Ügyes volt, nem is sírt, pedig nagyon megijedt. Gondolom is, ahogy látta a szeme felé kapó kutyafogakat. (Én is befostam amikor elsőre megláttam, mi tagadás...) Megbeszéltük, hogy majd mindenkinek azt mondjuk, hogy medve volt amivel összetalálkoztunk, keresztbe feküdt az úton és nem lehetett tőle továbbautózni. Ki kellett szállnia arrébrakni a lusta medvét, aztán ez lett belöle; Matyi megúszta pár karcolással, a medvét viszont mentő vitte el. :-)


Paprikáskrumpli-készítésben sem segített, teljesen tönkretette a délutánját ez az incidens.


Zsiga bezzeg mindenbe beleszólt.


Ezzel együtt is isteni jó lett a paprikáskrumpli; annak ellenére, hogy általános iskolás korom óta nem szeretem, most kétszer is rá tudak dumálni a repetára.


Macska meg a galambok csak ráadás. Aki ismer, tudja, hogy milyen ellenérzésekkel viseltetek a macskákkal szemben, így elég furi látványt nyújthattam, ahogy 10 percig a macska körül kódorogtam, egy jó fotó reményében. Igazán jó nem lett, de ez azért vállalható.

Nincsenek megjegyzések: