péntek, január 26, 2007

Fotók

Utóbbi pár napban megint volt alkalmam fotózni, igaz eléggé összevissza. Ez a címer a Rákóczi 5 alagsorában, a majdani egyik számítástechnikai gyakorlóban van. Nagy szerencse, hogy nem tûnt el, simán befalazták vagy leverték volna, ha Józsi nem szól, hogy hozzá ne merjenek nyúlni.


A pince után a tetô következett. Bár én még a sámlin is úgy szédülök, hogy majd szétdûlök (fú de pocsék szóvicc volt, pedig Frédi-Bénibôl loptam), erôt vettem magamon és felmentem a tetôre. Sajnos az R5 alacsonyabban vana környezô épületeknél, de így is érdekes. Van még feljebb is, a kazánház teteje felett egy szellôzôkémény szervizútja, de oda végképp nem mertem. :) Viszont ígéretem van rá, hogy ha adok szélsebességmérôt, akkor felszerelik nekem bombabiztosan... ez szép gesztus, csak honnét a bánatból nyúljak egy olyant, ami PC-kapcsolattal mûködik, mert ugye nem fogok felmászkálni a tetôtérbe adatot olvasni, a rádiós kapsolat pedig kizárt, hogy mûködjön az én irodámig, a másodikra. Bár, ha jobban belegondolok... végülis a belsô udvaron, ha nem is közvetlen rálátás, de akár még az is elképzelhetô, hogy 866 MHz lehallatszik. Na mindegy. Ezt lôttem, a Dohány utcai zsinagóga tornyai, teljes zoommal, szemerkélô esôben, remegô kézzel, szédülve.


Váltás :-) Délután, amikor kész lett Isti gépe, elkezdtem fotózni mindenféle vacakokat, amikrôl akkori optimista hangulatomban azt gondoltam, hogy érdemes lenne felrakni a Vaterára vagy a teszvesz.hu-ra (fôleg, ha nem lennék letiltva). Persze nem érdemes, mert most este megnéztem, tele vannak efféle hulladékkal, kutyának nem kellenek még 1 forintért sem. Kazalnyi alaplapot, pár CD-t, procit, memóriát fotóztam, itt két közeli felvétel, amik tök véletlenül egész tûrhetôen sikerültek.


Ez pedig egy igenrégi, ISA-buszos VGA-kártya grafikus procija.


Ez meg kutya. (Ha nem jöttél volna rá...) Befekszik az íróasztal alá, hanyattfexik és beborul úgy, hogy se zenére, se vakura, semmire fel nem ébred. Néha horkol is. :) Ejnye.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Heló Zak Atya!

Igaz nem ezekhez a fotókhoz, hanem az oldaladhoz szeretnék egy pár dicsérő szót fűzni. Szerintem nagyon kultúrált, nem olyan össze-vissza, mint ami manapság divat. Egy olyan webes rádióra leltem az oldaladról kiindulva (All Star), amely már a mi korunkban szinte természetes. Ja az Időkép.hu oldalról tévedtem ide. Néha én is nézegetem az időjárás alakulását, a viharvadász honlapon is megy a közvetítésem.

Sok sikert, és minden jót!

Pisti
HA6ICH
Pétervásáráról

Zak írta...

Szia,

örülök, hogy errefelé tévedtél és köszi a dícsérô szavakat! :) amiket ugyan nem igazán érdemlek, mert az oldal témái ugyanolyan csapongóak, mint én magam...

73 and mni DX ;)

Névtelen írta...

A kutyám mindíg feugrotta kanapéra,a combomra fektette a fejét,Én simogattam Ő hortyogott.
Ilyenkor meböködtem a oldalát, hogy"hé nem hallom a TV-t",akkor felébredt,nyujtózott,csámcsogott egyet,És horkolt tovább!
Tisztára mint egy ember!