kedd, április 17, 2007

Rákóczi út, v9

Eboy, megtettem, megírtam hétfô hajnalban. :-) Igaz, nem csak fônöknek, hanem rögtön utána kiment az egész Intézetnek is, mind a 90 kollégának. Aztán reggel valahogy a dékán kezébe került, aki állítólag oltári botrányt csapott emiatt, hogy én rémhíreket keltek, ijesztgetem az embereket, stb. Persze ha átjön és végigvezetem, ugyanezt látta volna... Tegnap délután, vezetôi megbeszélés után csak a fônök érkezett az irodába, pár perces echte államtitkári letolást kaptam - majd megdícsért, hogy milyen klassz irányítótáblákat gyártottunk, és rátértünk a többi problémamegoldásra... :-) Végülis ha részletesen belemegyünk, tételesen végignézve a listát, senki nem tudott volna olyant mutatni benne, ami adott pillanatban nem felelt meg a valóságnak. Brit irányvonalú kollégám, Z. jóval kevésbé finoman fogalmazott körlevelet küldött ki az Angol-Amerikai Intézet munkatársainak - érdekes módon szinte ugyanazokat a problémákat vetettük fel. Mindenesetre annyit elértem/tünk (persze tételezzük fel jóindulatúan: talán az írásom nélkül is megtörtént volna), hogy egy-két kritikus, kifogásolt dolog megoldódott. Pl. lecsesztek a vécéknél a mosdó szélére 1-1 szappant. :-) Törölközôt azt nem :-) úgyhogy tökre ki lettünk segítve. Oké, erôs sarkítás lenne azt mondani, hogy csupán ennyi történt, mert nem igaz. Pl. kezelô nélkül mûködik a dupla lift és hirtelen kaptam asztalosokat is, hogy a hirdetôtáblákat felfúrják, és vettek fel takarítónôt mindkét szintre. Még nem tudja, de szivni fog szerencsétlen, a szobalistám alapján az irodáink+tantermek összesen cirka 2.000 m² a három szinten, + a folyosók és mellékhelységek padlója. Ezt az 1. és 2. emeleten egyenként olyan 1.100-1.300 m² területre saccolom. Ez durván 330 négyszögöl. Namost gondolj bele, hogy milyen naponként végigtakarítani egy 330 négyszögöles telket... de nem ám csak végigtolni rajta a fûnyírót, hanem rendesen lepucolni. Fizikai képtelenség. Ez pedig ugye azt jelenti, hogy a napi takarítás, mint olyan, eléggé korlátozott lesz.

A szemetesek sem tartoznak a vécék felszereléséhez, emiatt ma volt is 'pöti problém'. Vmelyik lányvécében csajszik az elhasznált stuffot a csészébe dobták, ami frankón eldugított mindent. Elôször csak a földszinten jött a víz, aztán ahogy telítôdött a lefolyó, elôbb az elsôn, aztán a másodikon is bugyogott fel a hákettóval vegyített anyag. Izgi volt :-) de legalább tök jó új káromkodásokat tanultam a fazonoktól, akik a dugulással küzdöttek. Na ennyi. Holnap folytatása következik :-) most éppen azon megy a meccs, hogy az BTK vagy a Kipszer vegyen a folyosóra szemetest. De a legszebbek azok a pillanatok, amikor Kipszer Kivitelezés meg Kipszer Üzemeltetés egymásra mutogat, hogy "ô feladatuk". Komolyan mondom, ha nem én szívnék a sor legvégén, néha könnyesre röhögném magamat...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Zak!
Egy dologban hasonlítunk egymásra.
Te leírod Én elmondom,a véleményem.
Az-az keressük a bajt.
A takarítónői számításod preciz és pontos.(4 évig takarítottam másodállásban).Miért is nem használja a nyaka feletti részt az akihez tartozik ez a dolog?
Na ezért bosszantó.
Akárhogy is szívunk a sor végén,azért csak röhögjünk,mertaddig kerül az agyvérzés!!:)))