hétfő, március 19, 2007

Rákóczi út, v6

Mindenekelött asszem jövök egy sörrel Gyulának, amiért eljutott a blogomhoz ;-) gondolom a fél Kipszer berágott azon, hogy sok negatívat írtam róluk. Pedig nem is a személyekrôl, hiszen látom: dolgoznak... hanem az egész folyamatról vagyok rossz véleménnyel. Nade ha ôszintén magukba néznek, akkor nem is teljesen alaptalanul, ugyebár...?

Na jó, letörlöm a többit, mert fosok ám, hogy olyan is olvassa, akinek nem kéne... :( pedig hát ez volt a véleményem, csak "korlátozottan publikus" a dolog. Meg nem szívesen bántok meg senkit, de a tények azok tények...

[...]

Ehh.... nem vagyok optimista, sôt nyafi vagyok. Persze, lezajlik majd minden, de sokat kell improvizálni, sok súrlódás lesz, sok probléma megoldatlan marad és sokan veszthetnek. Nyilván átköltözünk, nekiindulunk áprilisban, valahogy majd mûködni fogunk, Brenner kolléga kedvenc szavajárását idézve: "Kerül, akibe kerül." Köztük én is belebukhatok, tudom.

Nyafi. Nem kicsit. Nagyon. Nyaff

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

What's wrong, McFly? Chicken?