vasárnap, március 04, 2012

Hosszú évek óta először fordult elő, hogy ma délben kikapcsoltam a vasárnapi Déli Krónikát. Az első 6 percben 3 vagy 4, halálos balesetről szóló hírt adtak le, részletezve, hogy egy 9 éves kislány mellett kije halt meg, aki gyerek pedig életben maradt, az segített újraéleszteni a szüleit. Ezzel az évek óta nézhetetlen RTL/TV2 HorrorHíradók mellé felzárkózott a Királyi Rádió is, köszönjük szépen, még szerencse, hogy ilyen kibaszott nagy sajtószabadság van. Következő "hírként" Martonyi Jánostól közölta bemondó, hogy pontosan tudják, ki járatja le az országot külföldön és mikor és nemzetárulás és ilyesmi. Ekkor a spontán nemzeti megjegyzés (gy.k. "a kurva anyátokat") szakad ki belőlem és tehetetlen dühömben lendületből elkapcsoltam. B+ az nem jut eszükbe, hogy pontosan az ilyen dafke mártír-mentalitással ártanak a legtöbbet ennek a szerencsétlen országnak? Ehh... :(


De hogy valami jó is legyen máma:

A székely sapka nélkül áll a nagy hidegben az utcán. Arra jön a komája:
- Hallja kend, hát mit áll itt hajadonfőtt ebben a hidegben?
- A házban ráncbaszedtem az asszonyt, de most kéne egy bátor ember, aki ki meri hozni a sapkámat.

(by Sévold)

1 megjegyzés:

Sévold írta...

Én arra jutottam,hogy megnézem az ATV és a HirTv hiradóját is.A kettőből próbálom kivonni a "valóságot".
De még igy sem működik!
Az általad említett tv csatonák hiradóiról már régen leszoktam!
Ahogy mostanában mondani szokták: " Magyarország én így szeretlek!"