péntek, március 12, 2010

ELTE Online

Újra itt. Egy ideje az elteonline csatornát követem twitteren. Ez az ELTE Online nevű szájt tweetjeit tartalmazza, amit (bár ez nem egyértelmű) az eltés Hallgatói Önkormányzat ad ki. Nem húzom hosszúra, belinkelem, amin most felhúztam magamat. Tessék figyelni a jobb alsó sarokban a logót:



Félreértés ne essék: bármennyire is úgy tűnik majd az alábbiakból, alapvetően nem vagyok túlságosan prűd és pláne nix gegen schöne Mädchen und erotika - ha véletlenül ott lettem volna, a 20 év korkülönbség ellenére, ugyan irigyen a fiatalokra, de talán jól is éreztem volna magamat. De azért wazze, egy, az egyetemhez kapcsolódó hírportálnak (amely "véletlenül", de nem mellékesen kurvára megtévesztő módon elfelejti kiírni, hogy ő nem az Eötvös Loránd Tudományegyetem hivatalos portálja, hanem az ELTE HÖK-é ) talán nem az a feladata, hogy az egyetemi élet szerves részeként mutasson be műmuffot meg vizespólóversenyt. Tudom-tudom, itt a Bölcsészkaron is az a hivatalos állásfoglalás, hogy a hallgató szent, minden csak úgy legyen, hogy végül nyaljuk ki nekik, lehet a campus területén kocsmázni és bebaszni, az összehányt vécét majd kitakarítják a takeszok, meg az irodaablakból látni a dealereket, lehet koncertet adni úgy, hogy a kutatóegyetem címre pályázó intézmény kutatói, tudósai csak kutatni és oktatni nem tudnak az ablakok alatt zajló fieszta miatt. Elfogadom, így döntött a vezetés, bár rohadtul nem tetszik.

Szórakozzatok, fiatalok, lehet csinálni marhajó hangulatú bulikat, semmi kifogásom még a fű, vagy akár a privát szvingerpartik és főleg nem a csöcsök ellen - de azért basszátok meg, annyi tiszteletet kéne mutatni az ország 375 éves, patinás egyeteme iránt, hogy mindezt nem az ELTE nevével fémjelezve bocsájtjátok közszemlére. Ez, baszkikáim, olyan szinten teszi komolytalanná az egyetemet, alázza meg az egész intézmény hitelét és vonja kétségbe a tudományos képzést választó hallgatói lét lényegét, ami szerintem megengedhetetlen.

(39 éves vagyok, nincsenek szexuális problémáim és a nőket szeretem)

Nincsenek megjegyzések: