hétfő, április 28, 2008

Áramszünet

Újra itt. Gondolkodtam rajta, hogy a hivatalos, intézeti blogba írom be, de végülis meggondoltam magamat. Végülis annyira valóban nem érdekes. Csak annyi, hogy szombaton áramszünet volt az egyetemen, egészen du. kettőig vagy hogy . Minekkövetkeztében leálltak a szervereim és ingerült userek hívtak fel otthon, hogy mi a kurvaélet van már. Ha itt megszavaznák is, hogy kapjak pénzt UPS-ekre, 5-6 órát egy se tudna áthidalni - meg ha mégis, akkor az épület routere meg a gateway meg repeater meg mittomén mik vannak itt, azok nem bírnának ennyit. Szóval állítólag előre betervezett karbantartás miatt állítólag előre betervezett, huzamosabb idejű áramszünet volt, csak nekünk éppen senki egy kukkot nem szólt. Még szerencse, hogy nem jöttem be dolgozni. :)

Szeretek így műszaki vezető lenni. Én kérek elnézést. Nyaff.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Generátor kéne akkor, nem UPS.

Zak írta...

Már dolgozunk a hörcsögmeghajtású generátoron. :)

Névtelen írta...

Kevés lesz a hörcsög, legalább mókus kell! :)
Egyébként titkosítattam a telefon számom hogy, ne zaklassanak bennünket cégügyekkel,pihenő időben.

Névtelen írta...

Naaa...végre kiderült mi is az az "Általános hátramozdító

Névtelen írta...

" Ez lemaradt az elöbb :-)