hétfő, augusztus 20, 2007

Augusztus 20.

Na hát kimentünk. Címszavakban.

An-26 alacsonyan, bőgázzal Hősök tere felett. Klassz látvány, amúgy ia közelebb állnak hozzám a légcsavarosok. Persze én vagyok az ökörállat, mert azt hittem, hogy a Dózsa György felett repülnek át, mint ahogyan az volt évtizedekig, persze az Andrássy tengelyében jöttek, ennyit sikerül lőni:



Dunapart "Red Bull Air Race" (ez mekkora erőltetett egy izé). Qva nagy tömeg. Füledt meleg (28°C, kb. 60% rel. páratartalom). Nix kilátás, mert nix hely. Tömegközlekedés fos, gyalogoltunk. Ha nem gylogolunk, ugyanannyi idő, plusz csomó pénz a jegyek. Itt 300 Ft egy kóla. Gyereknek kétszer pisilnie kellett. Pofám leégett és vörös, mert akkora UV-sugárzás volt a szűrt fényben, mint állat. Szerencsére messzebb álltunk a hangszórótól, mert ha végig hallom a kommentátorokat, még megüt a guta. Komolyan nem értem, hogy egy ilyen ordítozó pszichopata állatot, mint a Palik, mi a halál akármijéért engedik mikrofonközelbe?? Hisztérikusan ordít, mint akinek a pöcsét szerelik le éppen, szinte látni, ahogy fröcsög a nyál a szájából és vonyít, hogy "MICSODA KÖR!!! MICSODA RÉSZIDŐ!!!" és amikor a Bessenyeit kommentálva (akit különben isten áldjon, szeretjük) szóval aki 3 ezredmásodperccel jobbat repült mint a másik, akkor ott élvezett el a mikrofonba vonyítva. Hát anyád pi...ja, ha azt hiszed, hogy ilyen egy jó közvetítés. Egy civilizált országban az ilyen hülyékre vadászidényen kívül is felszólítás nélkül lehet lőni. A mellettem állók kb. ugyanezt gondolhattak, mert a Palik neve előtt kizárólag a "köcsög", "f@ß", "aberrált állat", "hülye barom" és hasonló jelzők álltak. Hát senki nem veszi észre, hogy ez a baromarcú mennyire irritálja a magyarul beszélők nagy részét....? Minek engedik emberek közé?

A másik meg a Bochkor. Hogy "... amikor érezzük a 9g gyorsulást" meg a "fejünkbe megy a vér" - elhiszem én, hogy szeret repülni és élvezettel meséli, de könyörgöm! ki a picsát érdekel a Duna-parton kihangosítva, hogy ő mit érzett a repüléskor? és miért a többes szám első személy?? Az emberek 99.9% SOHA a büdös életbe nem fogja megérezni, soha nem fog harci- vagy műrepülőbe ülni - akkor meg miért úgy beszélni a témáról, mintha olyan természetes lenne....? Neki lehet, hogy az. Én viszont CSAK a felsőbbrendőséget éreztem ki belőle. Nem állítom, nem is feltételezem, hogy tudatosan tette, de bizony ez jött le. Onnét fentről, magasról - nekünk le, a plebsnek. Arcunkból visszaveszünk, erőltetettségből visszaveszünk, szerénységet felöltük, repülés iránti alázatot elővesszük. Máris fogyaszthatóbb, máris kevésbé ellenszenves.

A Palik meg bekaphatja. Nem azért, mert szar a stílusa és engem speciel állatira idegesít, hanem azért, mert este itthon a tévéből is ez a köcsög visított (határozott kérésem ellenére), és a különben normális kisebbik gyerekem, azt hivén, hogy ez jaj de jó, megpróbálta utánozni. Szóval bőnyállal.

Na, hajó.


B-767 mélyrepülésben. Impozáns.

Utána még egyszer, behúzott futóval, kis szögre állított flaps; harmadszor no flaps, lendülettel, alacsonyan. Szép volt és nem hiszem, hogy az életbe még egyszer látok ekkora vasat a Lánchíd felett, a Várral a háttérben.



Fedőék Li-2 gépe, az egyetlen létező Li-2 a tusinói mellett, ami még repül. Ezek még repülőgépek voltak. Nincs is semminek olyan hangja, mint léghűtéses csillagmotoroknak. Ennél szebb csak a Twin Wasp meg a kétsoros Cyclone. Fáintos.



Utána megálltunk a Gerbeaudnál egy fagyira. Negyedóra sorbanállás után finom fagyi, aminek az ízét elnyomta az undorítóan émelyítő ocsmány tölcsér. Meg sem mertem kérdezni Zsuzsit, mennyi volt egy gombóc.

Viszont piszok jó késői ebédet főzött 35 perc alatt. A Gerbeaud is bekaphatja.

5 megjegyzés:

Zak írta...

...és klassz volt a tűzijáték, már amennyire a tévéből látszott. Az MTV képe szar volt, de nem ugattak bele; a TV2 meg az RTL képe fáintos, de ott meg folyamatos pofázási kényszere volt az okos médiagenyákoknak. A csótány se kíváncsi rátok, a tűzijátékot néznénk, heló!! Kezd lekopni a MUTE gomb a távirányítómról.

Névtelen írta...

Ma este kivételesen nyafis vagy, még magadhoz képest is. :-)
Tetszik az élménybeszámolod, a fotok jól sikerültek.
Én is kedvelem az An 26-t.Élvezetesebb volt belőle ugrani, mint az An 24-ből.
Tényleg végig dumálták a tűzijátékot, olyannyira, hogy a második felét átaludtam.
Kár, hogy a Duna TV nem közvetitette, mert az övék mintha mindig méltoságteljesebbek voltak.

Névtelen írta...

Szerintem az összes adón pofáztak végig. Arról pofázik a faszi, hogy milyen zene szól a háttérben, amit pont a tüzijátékra írtak. Csak éppen egy büdös mukkot sem hallani belőle.

Névtelen írta...

Látom nem csak nekem ellenszenves a Bochkor Palik páros. Nem csak én kapok hányingert tőlük.

Üdv Romayor

Névtelen írta...

A helyedben meglátogatnék egy pszichológust, ezt a fajta kissebségi komplexust hatékonyan lehet ma már kezelni.