hétfő, június 14, 2010

Nnnnna.

Újra itt. Múlt pénteken a záróvizsgákkal befejeztem az FSZ-képzést. Magam sem gondoltam volna, főleg a kezdéskor, hogy idáig jut a dolog... tudom, sokan lenézőleg és megvetően szólnak az egészről (főleg csodálatosan inspiráló és támogató hangulatú munkahelyemen), és bár valóban nem egy olyan komoly dolog, mintha bármiféle BA/MA lenne, nekem mégis fontos volt - ha nem is a megszerzett papper, mint inkább az ott eltöltött idő és tapasztalatszerzés miatt.

Így néztek ki a lányok reggel, még izgulva:


És így festettünk, mikor mindenki sikeresen befejezte:

Felülről lefelé és balról jobbra: Róth Erzsébet, Kis Bea és Deák Gabi
Puheli Péter és Smitzer Mónika
Kisprumik Fanni és Amri Erika
Szalai Sára, Sebők Niki, Álló Kriszta és Molnár Adrienn
Bogdán Szandra, Zsótér Marietta, félig takarva Kassainé Rolkó Zsuzsi, Bernhard Alexandra, Nagy Szilvi
támaszkodva Pischoff Kati (ő nem velünk kezdett)
Szabó János, Pummer Atilla és Lovászi Gergő
A képről még hiányzik a velünk végzett Somogyi Napsugár és Nagy Kriszta.

....így én Szandrával és Rolkózsuzsival, mikor már tudatosult bennem, hogy minden várakozásom ellenére átmentem:


A hangulat rohamos javulása közepette Fanni, Zsuzsi és Moncsi már Charlie angyalait játszanak (tudom, nem illik a többihez, csak annyira jó lett ez a fotó):


(Nagy Szilvi fotói)

3 megjegyzés:

  1. Nnnnnnnna akkor így mégeccer gratulálok, most, hogy géphez jutottam.
    Légy szép meg okos, és kerek :D

    Gratu!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)

    Meg növesszek még egy kezet, ahová a ködlámpát akaszthatom, mi? :)))

    VálaszTörlés